alldaylong

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

tjeeenare ;-) <33

Av christine lindberg - 25 april 2011 15:42

Förlåt att jag inte har bloggat på rätt läng men har haft fullt upp...

Igår så var typ hela släkten här och sen har jag och min familj fixat lite på baksidan. (flanterat blommor lagt in vinter grejer osv. )


men just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och e inne på facebook.

jag ska nog ut och sola snart eftersom det e sånt UNDERBART väder.. LOVE IT!


Imorgon så e det skola igen då.... -.- HATE IT! ;-)

Men jag saknar alla mina bebisar! ;-) <33

Jag vet inte hur det ska gå... vi ska få ny NO lärare... :'(


Vad gör du just nu?

Vad har du gjort på lovet?


men nu så ska jag gå och sola :-) 


PÖSS & kram<33


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine lindberg - 12 juli 2011 14:16

heeej allihoppa!   just nu så blir det bara ett kort inlägg.... inatt så sov sara här. igår så kollade vi på AVATAR från kl. 11 till 01:30 typ xD <3 om ni vill gästblogga så komentera bara så säger jag vad du ska göra sen. just nu så sit...

Av christine lindberg - 11 juli 2011 12:45


Hejhej!  Isabelle här  Just nu är jag hos Christine och vi chillar! Jag håller på och tjatar på Christine om att hon ska ladda upp en jätterolig bild och ha den som profilbild på facebook... men svaret blir hela tiden NEJ! Haha  Ja, vet inte riktigt ...

Av christine lindberg - 23 juni 2011 00:27

Heeej :D idag så har jag varit med Isabelle :D vi badade i hennes pool för det mesta det var 19 grader i poolen vid kl.17 och mellan klockan 19 och 21 sp var det 15 :S iiiiiiiskaaaalllt!! ;) Men iaf just nu sp ligger jag i sängen och ska snart sov...

Av christine lindberg - 16 juni 2011 11:30

heej just nu så sitter jag vid datorn och e inne på facebook och chattar med evelinn (http://haallstroms.blogg.se/). jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. kanske vatra med någon.. jag vill åka och bada!!!!  F1 skööööönt med SOMMARLOV! va...

Av christine lindberg - 3 juni 2011 09:00

  :D <3 pöss på dig gmn

klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Skapa flashcards