alldaylong

Alla inlägg under maj 2011

Av christine lindberg - 31 maj 2011 11:51

heej jag e hemma sjuk idag..

jag gör inte så mkt bara chillar kollar på tv och e inne på en sda som heter http://stranger.se/ man chattar med fremlingar. <3

jag e hemma endsam forutom att vi vaktar två hundar

 spisey

Nicey

just nu så ligger den spisey under soffan och Nicey under min säng xD

men ajg ska dra och äta lunch


pöss & kram 

Av christine lindberg - 25 maj 2011 13:04

heeej alla!

idag så har jag inte varit i skolan för att jag e sjuk ( ont i huvudet )

jag har inte gjort något speciellt bara chillat kollat på tv...

just nu så e jag inne på datan och lyssnar på musik och kollar på tv..

 jag har typ inget mer att skriva.. ;) 

jo... jag har as tråkigt! ;) <3


och här kommer bara en ranbom bild:


 

Av christine lindberg - 24 maj 2011 21:29

Ett tag så var det vi. vi var bästa vänner, systrar men nu vet jag inte... du har slutat va med mig, ignorarat mig och det går bara inte längre! jag har tröttnat! Du har börjat vara med alla utom mig! Jag vet inte vad jag ska göra längre..... 

 

Av christine lindberg - 24 maj 2011 21:10

heej!

idag så har jag varit i skolan som vanligt.. -.-' det var väll som vanligt... tråkigt asså-.-' ;)

just nu så sitter jag vid datorn och e inne på facebook och kollar på tv. 

jag har inget att skriva xD :( 

men kolla gärna in dem bloggar som finns som länkar nere i hörnet



Pöss & kram! :* <333



Av christine lindberg - 23 maj 2011 18:26

heeeeeej! :)


idag så har jag varit i skolan. efter skolan så var jag med ella :) 

(jag är med henne nu oxå :D) 

snart så ska vi ut och köpa glass :) jag skriver lite mer om dagen sen för att ella har visst lite bråttom ;) 


Pöss & hej

Av christine lindberg - 21 maj 2011 23:13

förlåt att jag inte bloggat på rätt länge, haft fullt upp med skolan ( maaaaaassor med prov -.-' )


idaag så fick jag följa med min halv syrra lisa och hennes lag ( söder softboll ) om ni inte fet vad de e så kan ni ffråga i frågerutan. dem hade 2 matcher som var jääääättelånga ( 2 timmar ) vi var uppe i leksand (ca. 4 timmar här ifrån )


Just nu så e jag hemma hos lisa och tittar på film på 5:an :) <3


Idag så skulle jurden tydligen gå under klockan 18.00 enligt någon galen gammal prest i usa.... men jag lever iaf ;) <3


vad gör du nu?

vad har du gjort idag?

om du har en blogg så vill jag gärna veta vaad  den heter så att jag kan följa den :D


Pöss & kram!




Av christine lindberg - 17 maj 2011 17:21

heej 

idag så har jag varit i skolan. det var tråkigt.. som vanligt... -.-'

just nu så sitter jag här vid datorn och e inne på facebook och chattar :)

Sanna gick hem för inte så länge sedan för att hon har typ träning. 

Jag kanske ska vara med sara om hon kan :)

jag har inte så mkt mer att skriva men vi hörs väll :D <3<3


Pöss & kram!<3









 

 

   









Av christine lindberg - 12 maj 2011 19:06

heej :)<3<3

idag så har jag varit i skolan.. det var tråkigt som vanligt.. -.-' 

vi tog spruta idag..... det gjorde inte så ont.. :) 

imorgon så e det grönan som gäller! :D längtaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!

just nu så sitter jag framför datorn och e inne på facebook, lyssnar på musik och gör läxor!<3

nästa vecka så har jag so och matte prov... -.-'


jag kommer att skriva om grönalund och kannske lägga upp lite bilder :D<3<3

klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Ovido - Quiz & Flashcards