alldaylong

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av christine lindberg - 7 maj 2011 22:35

gud vad jag längtar till grönalund på fredag!!

Jaag har längtat heeela förra veckan och min mamma håler på att bli galen på mig för att jag fratar om de hela tiden xD

Min mamma ska skjutsa mig, sanna, sara och nathis till grönalund vi ska vara där typ 20 i 3 (dem öppnar 15:00):D

sen så ska saras mamma hämta oss runt halv 10 :D


Har du några förslag på vad jag ska åka?

vad är din favorit på grönalund?


Pöss & kram :D <3<3

Av christine lindberg - 7 maj 2011 22:20

Heeeej! :)<3

Idag så har jag varit i Leksand för min mamma har dömt softboll ( om nim inte vet vad de e så e de som brändboll eller som baseboll fast mindre plan större boll och bollen e inte mjuk..... vissa tror det pga att det heter "soft-boll" xD

När vi kom ehem så ringde ella mig  och frågade om vi kunde vara. och då så sa jag ja ofc! och sen kom moa :) och då var vi och gick till ica maxi och köpte jordgubbar och björnbär sen gick vi till lekparken och åt dem :)  sen så skulle jag äta och efter de så gick jag tillbaka till dem och vi hoppade hopprep :D 

Se så skulle dem hem.. och då kom sara och hennes kille oh hans kompis och då var jag med dem tills jag skulle hem :D


Just nu så e jag inne på facebook och chattar med blandannat älskade sanna! :*




Vad gör du?

vad har du gjort idag?


Pöss & kram <3<3<3














klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Ovido - Quiz & Flashcards