alldaylong

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av christine lindberg - 23 juni 2011 00:27

Heeej :D idag så har jag varit med Isabelle :D vi badade i hennes pool för det mesta det var 19 grader i poolen vid kl.17 och mellan klockan 19 och 21 sp var det 15 :S iiiiiiiskaaaalllt!! ;) Men iaf just nu sp ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorgon elr idag blir det eftersom det är efter 00.00 ;) så ska jag vara med Sara Bc :) jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag bloggar igen imorgon elr idag elr vad man nu ska säga xD <3men nu så ska jag nog sova är inte trött ett dugg! Jag och michelle har börjat träna softboll nu och spelade min första match i lördags :) de gick väll bra hoppas jag.... Fast vi förlorade den matchen..... Stort!.... Det var inte michelles första gång. Hon har tränat för 3 år sedan då när min pappa fortfarande levde och han tränade laget.Man NU så ska jag sova... PössPs. Om det e stavfel elr andra bokstäver en vad det ska vara så är det för att jag e inne på min iPod och det blir så då.

klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Ovido - Quiz & Flashcards