alldaylong

Alla inlägg den 16 april 2011

Av christine lindberg - 16 april 2011 22:42

Feeeettt skööönt!

värmen kommer!! Det var jätte varmt ute idag. Jag tog en lång promenad med min 

syrra och två hundar vi vakta :) 


Dem här bilderna gör mig glad:


   





Dem här bilderna... inte så mkt:

   


hah.... meen nu har jag inge mer att skriva..

Pöss pöss


Av christine lindberg - 16 april 2011 22:24

Heeeej just nu så sitter jag vid datorn och e inne på facebook och lyssnar på musik och äter chips :) gött gött ;) 

Vad gör du?


Jag mår väll bra... har lite ont i halsen men annars e väll allting bra ;)

Hur mår du?


Jag saknar redan alla mina sötnoosar i skolan!! :* <33

 

























Av christine lindberg - 16 april 2011 15:43

Namn: christine

Efternamn: lindberg

Smeknamn: kicki, heffa xD

Ålder: 29 oktober 1998

Favvoritdjur: hund!

Favvoritfärg: ehm...... typ blå xD

Längd: 1.72 typ

mina vänner och min familj är mitt allt! <33

Av christine lindberg - 16 april 2011 14:52

Hej!

Just nu så lyssnar jag på musik och e inne på facebook och bara chillar. 

Vad gör du?


ÅÅÅÅ... vad skönt de e med påsklooov!!!!

Jag ska nog inte göra något speciellt på lovet.... kanske vara med kompisar 

eller bara vara hemma...

Vad ska du göra på lovet?


Men nu ska jag nog städa mitt rum eller nåttt. -.-


Bloggar om en liten stund. :)


Ps. Tack för att du läser min blogg :)


Pöss pöss






Tidigare månad - Senare månad

klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Ovido - Quiz & Flashcards