alldaylong

Alla inlägg under april 2011

Av christine lindberg - 25 april 2011 15:42

Förlåt att jag inte har bloggat på rätt läng men har haft fullt upp...

Igår så var typ hela släkten här och sen har jag och min familj fixat lite på baksidan. (flanterat blommor lagt in vinter grejer osv. )


men just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och e inne på facebook.

jag ska nog ut och sola snart eftersom det e sånt UNDERBART väder.. LOVE IT!


Imorgon så e det skola igen då.... -.- HATE IT! ;-)

Men jag saknar alla mina bebisar! ;-) <33

Jag vet inte hur det ska gå... vi ska få ny NO lärare... :'(


Vad gör du just nu?

Vad har du gjort på lovet?


men nu så ska jag gå och sola :-) 


PÖSS & kram<33


Av christine lindberg - 20 april 2011 17:21

heej! <33


Just nu så sitter jag vid datorn och e inne på facebook och sen så lyssnar jag på musik... som alltid! ;-) <3


idag så var ju jag med isabelle. Först så hoppade vi på hennes studsmatta och efter de så hade vi piknik på ett berg i skogen :-) kul kul ;-) <3


snart så ska jag nog äta middag tror jag xD <33


Pöss & kram! <3 

Av christine lindberg - 20 april 2011 10:21



Just nu så sitter jag och chillar. är inne på facebookoch chattar med några och sen så lyssnar jag på musik :) 

och kollar runt på lite bloggar.


Idag så ska jag vara men isabelle ( www.isaloll.blogg.se )  vet inte riktigt vad vi ska göra men jag skriver lite när jag kommer hem eller nått sånt. :) 


Det blir inte så långt blogginlägg :-/ har inte diekt nått att skriva om xD

Av christine lindberg - 19 april 2011 11:39

  

eller godmorgon och godmorgon...


Jag sov ju över hos sara och idag så skulle vi ut och fixa lite i saras kanins bur och då kollade vi i kanin boet och då var det två små MÖSS!!!

dem va skit söta men läskiga xD

Den ena typ flög ut ur buren och sammtidigt så flög en humla förbi och jag skrek åt humlan och sara skrek åt musen och jag hade ingen aning om att den hade hoppat ut ur buren. Jag såg den inte ens! Jag lovar att om jag hade sett den så skulle jag få panik!! xD

hahaha!

men just nu så sitter vi här och lyssnar lite på musik :-)

jag skriver lite senare idag. :) <33


Pöss & heej



Av christine lindberg - 18 april 2011 22:58

Tja tja ;)

Just nu så ska jag och sara kolla på FAME och STARDUST :D 

vi kommer nog att vara uppe heeeeela natten xD 

idag så har vi varit med saras kanin och  vi har kollat på en skräckfilm ( case 39 ) den var bra! :) 

Oxå har vi haft träning fast sara tränade nt för att hon hade tagit allergispruta :S

 meen nu så ska vi nog kolla på filmen istället ;) 


Pöss pöss &

     

Av christine lindberg - 18 april 2011 12:30

tjeenare alla bloggläsare <33

just nu så sitter jag och min kompis (sara bc) och e inne på facebook och chatta meed några. Vi har precis gjort missbildade påsk kort xD

Ni för inga bilder för att de e för minsamt  ;-) <33

Skiit skönt.. 23 grader i solen hemma hos mig! love it! <33


Vad gör du?


två av mina kompisar åker skidor. kul att åka skidor men inte när det e 23 grader hemma! ;-)


men nu så har jag inget mer att skriva. skriver mer lite senare idag. :*


Pöss! :*

Av christine lindberg - 16 april 2011 22:42

Feeeettt skööönt!

värmen kommer!! Det var jätte varmt ute idag. Jag tog en lång promenad med min 

syrra och två hundar vi vakta :) 


Dem här bilderna gör mig glad:


   





Dem här bilderna... inte så mkt:

   


hah.... meen nu har jag inge mer att skriva..

Pöss pöss


klooooockan! :D

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om på bloggen?
 bilder
 vänner
 killar ;-)
 nyheter i världen
 kläder
 musik
 kändisar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

skriv vad du vill i gästboken

Välj språk :D

RSS

:)

Fruity Plum Heart

Ovido - Quiz & Flashcards